кой са оплаква ма ... само да оправя тва прекъсване и такава газ ще й раздам, че докато не се досчупи карето няма да я спра. :Д
Известие
Collapse
No announcement yet.
Още 1 ТрентаТре
Collapse
X
-
Само 100 октанеца ... Ще пиша утре, като сменя кабелите и Датчика на радиатора и ще видя нещо да измисля за копче за перката ... Самоче искам да е скрито да не дупча нищо и т.н.sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Копче за перката не ти трябва ,просто си смени датчика на радиатора,за да си сигурен ,че е от него пробвай първо,даи на контакт и закачи жиците на датчика една за друга и ако тръгне перката значи е от него.За прекъсването много проблеми може да са,но вероятните са малко,или запушени дюзи,или ако е с онзи стария дебитомер заяла клапа вътре,тази дето трее да я дърпа въздуха,може и вътре нещо да му е заминало,ма залагам една бира ,че проблема е в едно от двете .Дюзите можеш да си почистиш сам ,ако не знаеш как ще те светна как става да не даваш пари .А дебитомера си го погледни.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Провери си вакуумите!
Освен това е добре да си сложиш едно реле за вентилатора. Хем вентилаторът започва да духа по-добре, хем и датчикът не гори.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Реле не съм връзвал до сега затова ще го оставя за по нататък. Датчика е сменен с нов но се оказа, че и този от Тишо е работел. Проблема с перката излезе от едната букса до акомулатора, която ми създаваше и без това доста проблеми. Не искаше да пали фара ми не светеше и т.н. и т.н. затова реших да я премахна и да направя връзките по отделно за всеки кабел с кабелни обувки. Смених и кабелите днес старите все едно куче ги беше яло. Но проблема си остава. Сложих бобината на тишо за да тествам дали не е от нея но никаква разлика. Май ще ходи при човек който разбира щото аз бях до тук. Тос кабел на снимката за Къф чеп служиLast edited by V@K@T@; d.m.y г., 19:11.sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщениеРеле не съм връзвал до сега затова ще го оставя за по нататък. Датчика е сменен с нов но се оказа, че и този от Тишо е работел. Проблема с перката излезе от едната букса до акомулатора, която ми създаваше и без това доста проблеми. Не искаше да пали фара ми не светеше и т.н. и т.н. затова реших да я премахна и да направя връзките по отделно за всеки кабел с кабелни обувки. Смених и кабелите днес старите все едно куче ги беше яло. Но проблема си остава. Сложих бобината на тишо за да тествам дали не е от нея но никаква разлика. Май ще ходи при човек който разбира щото аз бях до тук. Тос кабел на снимката за Къф чеп служи
За предните накладки.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Днес пипнахме още малко генерацията и премахнах катализатора, като сложих резонантно на негово място и кривките към крайното гърне бяха подменени. Оказа се, че катализатора е тотално затлачен а кривките издишаха отвсякъде сега стана доста шумна но и крайното ми гърне е за смяна. След като сменя и него вече ще направя клип на звука за да му се порадваме (евентуално) проблема с това прекъсване все още съществува и затова мисля да смъкна резервоара и да го почистя. Смяна на горивен филтър и почистване на дюзи. След това вече ще сложа 20 л. Бензин и една добавка на бардал.sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Днес смъкнах резвоара и щях да припадна. Въобще не знам как е палила камоли да върви. Изкарах поне 2 двойни големи шепи ръждилка. После смених Горивния филтър и от него потече тъмна лой ... Направо онемях ... Ужас. Сипах 20 л. Сто октана и една добавка за дюзи и почистване на системата и започнах да са пръжа по околовръстния път. Вече движението с този автомобил е възможноно все още глъхне и прекъсва малко (нищо общо с преди). Утре вече мисля да изразходя всичкото гориво и ще видим дали ще се поотпуши ... Но твърдо съм решил да смъкна дюзите в скоро време и да ги почистя. Вече има светлина в тунела ама дано само светлината не е от фара на влака
sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
При това положение, само да свалиш дюзите и съм сигурен, че ще има гняс на филтърчетата им. Едно леко почукване по дъска ще свърши чудеса.
И един съвсем приятелски съвет.
не се увличай по 100 октана, защото целият газоразпределителен механизъм и електроника е за 95 октана. Единствената разлика е, че него по-рядко го кръщават. Може катализатора и от това да е сгюбрил нещата.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment